Subject: Ed: Juhtimissüsteemide sertifitseerimine Metroserdist
From: "Jelena Pipper" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 15:17:42 +0200

Lp  Stella

Palun registreeri saabunud e- kiri DHS’s.

Lugupidamisega

Jelena Pipper

Saatja: Maret Luht <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 2. jaanuar 2025 15:07
Adressaat: Jelena Pipper <[email-masked]>
Teema: Juhtimissüsteemide sertifitseerimine Metroserdist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on Metroserdi nimi kindlasti tuttav seoses mõõteseadmete
kontrollimisega (taatlemine ja kalibreerimine).

Metrosert on ka Eestis ainus rahvuslik juhtimissüsteemide sertifitseerija
- väärtustades koostööd, kliendisuhete hoidmist ja nende rahulolu
tagamist. Metroserdi kogenud audiitorid saavad panustada uue ja värske
arvamusega, et tagada juhtimissüsteemide järjepidevat parendamist.

Kas teil on selle sertifitseerimiseks pikaajaline partner välja kujunenud?

Metrosert koos suurepäraste ning kvalifitseeritud audiitorite tiimiga
sooviks omalt poolt teha Teie ettevõttele pakkumise juhtimissüsteemide
sertifitseerimiseks. Selleks vajaliku vormi leiate siit:
https://metrosert.ee/teenused/taotlus-juhtimissusteemi-sertifitseerimise-p
akkumise-taotlus/

Iseenesest saan ise ka suure osa antud pakkumise vormist ära täita Teie
eest. Küll, aga vajaksin paari vastust küsimustele:

1.	Tegevuskoht ja töötajate arv tegevuskohas
2.	Sarnaste ametikohtade arv(juhid, administraatorid, sekretärid,
tootmistöölised jms)
3.	Töövahetuste arv(kas on päevane, õhtune, öine või ainult 1 päevane
vahetus)

Uuel algaval poolaastal tuleb ka juhtimissüsteemide alaseid koolitusi ning
suurima hea meelega ootaksime teid osalema. Koolitused leiate aadressilt

https://metrosert.ee/teenused/koolitused/avalikud-koolitused/

Küsimuste korral aitan meeleldi.

Jään tagasisidet ootama ning jõudu ja jaksu töönädalaks.

Heade soovidega,

Maret Luht

Müügispetsialist

(+372) 5755 5003
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Metrosert

Teaduspargi 8 | 12618 Tallinn

www.metrosert.ee <http://www.metrosert.ee/>  |
[www.facebook.com/metrosert]www.facebook.com/metrosert
<http://www.facebook.com/metrosert>